Soluții digitale umane pentru succesul medicilor români

Echipăm medicii moderni cu soluții inteligente, ca să câștige timp să-și inspire pacienții
Solicită un demo

Atragi mai mulți pacienți

5 milioane de români își aleg medicii din mediul online. Ei au în minte o imagine clară despre profilul medicului modern și nu sunt dispuși să facă multe compromisuri.

Află mai multe

Recapeți controlul timpului

90% dintre medici resimt zilnic lipsa timpului iar pentru 92% dintre ei riscul de surmenaj este real. În aceste condiții, calitatea actului medical nu poate să aibă perspective pozitive fără soluții inovative.

Află cum

Ai pacienți mai mulțumiți

76% dintre pacienți ne spun că și-ar schimba medicul actual cu unul care le oferă o experiență mai bună pe întregul parcurs al actului medical (înainte, în timpul și după consultație).

Află mai multe
Perspectiva de azi a pacienților

Experiența de programare la medic a Mariei

Maria este HR Manager la o firmă din București și mama unui băiețel de 5 ani. Amândoi sunt înscriși la același medic de familie (D-na D) și sunt destul de mulțumiți de serviciile acesteia și ale Doamnei Asistente (D-na A).

De ce să devii un medic modern?

Experianța Mariei este doar un exemplu care ne arată concret cum procesul tradițional de programare la medic poate influența în mod direct accesul pacientului la serviciile medicale. Știm că gestionarea programărilor, anulărilor, întărzierilor și reprogramărilor reprezintă provocări zilnice pentru medici și asistenții medicali.

De-asta, la Sanostory am dezvoltat un sistem inteligent de programări care salvează timp, aduce transparență și este pe placul pacienților moderni pentru că previne frustrări și sentimente de incertitudine și le creează o experiență plăcută înainte de consultațiile medicale.

Maria
  • 1/9
    Într-o seară de 1 Noiembrie pe Maria o lovește o durere severă de cap.
    😕
    Disconfort
  • 2/9
    O sună pe D-na D pentru o programare la cabinet. D-na D promite că revine cu opțiunile pentru că agenda cu programările este la D-na A.
    😐
    Ușurare
  • 3/9
    D-na A găsește o opțiune de programare pentru dimineața de 3 Noiembrie și încă două opțiuni pentru 4 Noiembrie după-amiază.
    😐
    Incertitudine
  • 4/9
    D-na A o sună pe Maria să-i comunice opțiunile, dar ea este într-un video call și nu poate răspunde.
    😕
    Frustrare
  • 5/9
    D-na A o sună din nou pe Maria după 15 minute, dar Maria nu poate răspunde nici acum. D-na A îi scrie opțiunile pe WhatsApp.
    😐
    Frustrare
  • 6/9
    Maria vede mesajul cu opțiunile de programare. Este încă în video call și nu apucă să-și consulte calendarul ca să poată decide.
    😕
    Incertitudine
  • 7/9
    După câteva ore, Maria își amintește că încă nu a răspuns. Alege dimineața zilei de 3 Noiembrie și-și cere scuze pentru răspunsul întârziat.
    😐
    Ușurare și rușine
  • 8/9
    D-na A îi răspunde Mariei că opțiunea ei s-a ocupat și o întreabă dacă vrea să-i caute altele tot dimineața. Maria răspunde afirmativ.
    😕
    Incertitudine
  • 9/9
    Maria alege să se programeze la cabinetul D-nei D în data de 8 Noiembrie la 8:30 dimineața.
    😐
    Ușurare

Vizitatorii website-ului tău vor deveni pacienți pe termen lung

Cu experiența acumulată în ultimii 15 ani, îți constuim un website care să te reprezinte pe bune. Oamenii care caută servicii medicale vor prinde încredere și le va fi ușor să apeleze la tine.

Vizitatori

Comunicarea sinceră este foarte importantă pentru noi. Fiecare client este un partener pe termen lung.

Liveli Creche
Amelis
Humana

Programările cu pacienții tăi îți vor lua din ce în ce mai puțin timp

Credem că prin plaforma Sanostory vei putea oferi pacienților tăi cea mai umană și eficientă experiență de programare, care sa-i ajute și pe ei, dar și pe tine.

Programari

Contactează echipa Sanostory

Răspundem cu plăcere tuturor întrebărilor tale în maxim 24 de ore.