Clinica din București specializată în chirurgie estetică, stomatologie și ORL a început parteneriatul cu Sanostory pentru dezvoltarea unui website nou care să crească numărul de pacienți. Un alt obiectiv important era să reducă rata de neprezentare, iar timpul medicilor să fie mai bine respectat.
Vechiul website nu se ridica la standardele vizuale la care pacienții se așteptau. În plus, navigarea și organizarea informațiilor făceau ca potențialii pacienți să rămână indeciși în privința solicitărilor de progrmare. Clinica dorea să reducă numărul neprezentărilor și anulărilor dar și să atragă mai mulți pacienți. Un alt obiectiv a fost să eficientizăm timpul de lucru al personalului de la recepție.
Pe tot parcursul proiectului am aplicat standarde înalte de calitate în comuncarea vizuală, dezvoltarea software, user experience, tehnici de securitate avansată, precum și în alte arii conexe. Astfel, noul website al clinicii s-a transformat rapid într-o prezență online atractivă, utilă și a devenit un canal de vânzări scalabil. În plus, am implementat sistemul Sanostory pentru programări inteligente, organizare și evidență a pacienților.. Întregul proces de la analiza nevoilor și până la lansare a durat 6 săptămâni.
Răspundem cu plăcere tuturor întrebărilor tale în maxim 24 de ore.